Barvy empatie: Velká prosba

Milí čtenáři či náhodní návštěvníci,

jak jinak může pisatel naložit s volnou deštivou sobotou, než se věnovat vylepšování blogu a propagaci svojí tvorby? ^_^

Takže v prvé řadě – dalo by se říct, že jsem dokončila základní úpravy všech příspěvků a snad tak navýšila celkovou reprezentativnost. Kromě HP pentalogie doznaly osvěžení i historická drabblata a v záložce Moje Tvorba najdete nově odkazy i na mou westernovou trilogii v angličtině. Kdybyste se náhodou nudili a měli zájem si ji přelouskat, věřím, že ´Red West´ vás svou délkou na nějakou dobu určitě zabaví.

Hlavní částí tohoto příspěvku je však výzva a velká prosba na všechny současné i budoucí vlastníky mojí knížky. ´Barvy empatie´ jsou již evidované i na mém oblíbeném knihomolském online útočišti – Databáze knih. Po přečtení tak můžete kromě „ohvězdičkování“ přímo na stránkách vydavatelství Bookla hodnotit i tam. Zpětná vazba je – přinejmenším co se externích vlivů týká – pro mne jakožto autorku jedna z nejzásadnějších věcí vůbec. Ať už tedy v jakémkoli duchu, když najdete chuť a čas, budu moc ráda, když tam nějaký ten komentík / názor / radu posléze objevím.

Jinak doufám, že zásilky z Bookly každému z vás prvních zájemců dorazily v pořádku. Echo od některých už mám a ještě jednou moc moc děkuji za podporu. Užijte si ten (zatím jediný) hmatatelný (a opravdický!) výsledek mého neustávajícího ťukání do klávesnice.

Barvy empatie na Databázi knih

Anina Perpello

2 komentáře: „Barvy empatie: Velká prosba

  1. Když jsem se po několika měsících koukla zase na tyto stránky a zjistila jsem, že Nadaní vyšli v knižní verzi, byla jsem nadšená. Dnes mi kniha dorazila. Moc se těším na další a gratuluju k vydání.

    Líbí se 1 osoba

    • Ahoj! Jsem fakt ráda, že jsem ti tou knížkou udělala takovou radost. Moc děkuju za podporu! Aktuálně si dávám od Nadaných pauzu, ale druhý díl bude určitě následovat – hrubým odhadem do roka a do dne. PS: Samozřejmě ti budu moc vděčná za následné ohodnocení, ať už na DK, GoodReads nebo i tady. 😉

      To se mi líbí

Napsat komentář